į pradžią turinys susisiekite  
ANTI-AGING KLUBAS

 

Šis klubas skirtas žmonėms, kurie rūpinasi savimi ir aplinkiniais, nori būti sveiki, energingi, reikalingi sau ir kitiems šiandien, rytoj, po metų, po dešimties metų ir t.t.. iki tos dienos, kai kada nors teks prisijungti prie daugumos.
JAV anti-aging specialistai žada prailginti žmonėms gyvenimą, ir jiems tai pavyksta. Europos kolegos daugiau dėmesio skiria kokybiškam žmogaus gyvenimui, nepriklausomai nuo amžiaus. Juk kiekvienam malonu, kai gali, nežiūrint amžiaus gyventi savarankiškai ir dalyvauti visuomenės gyvenime. Priemonės, kaip gyventi ilgiau ir be ligų, kaip ir visiems žinomos, bet šiandienos žmogui sudėtinga jas taikyti, ne jis stipriai paveiktas vartotojiškumo vajaus. Dažnai farmacijos „stebuklai“ nugali sveiką protą ir paprastas prieinamas nebrangias priemones, kurių pagalba galime išvengti ligų, arba jas atidėti vėlesniam laikui. Reikia paminėti, kad anti-aging medicina domisi vis daugiau žmonių. JAV rinka kasmet paauga apie 9 procentus, ir ne paslaptis, kad ten vis daugiau žmonių valgo sveiką maistą ir sportuoja, vengia rūkymo, vartoja papildus, derina darbo ir poilsio režimą, naudojasi estetikos-plastikos chirurgų paslaugomis. Reikia paminėti, kad po anti-aging kauke slepiasi daug šarlatanų, kurie įvairiomis neaiškiomis priemonėmis, tame tarpe ir uždraustomis neatsakingai žada prailginti žmogaus gyvenimą.
Straipsniuose supažindinsime su naujausiomis mokslo naujienomis, išsakysime savo nuomonę. Nors sekančiame straipsnyje pažymėta, kad vienintelis kelias edukacija, norint taikyti metodus stabdančius amžiaus pokyčius, mes suprantame, kad vien skaitant sunku tai įsisavinti. Todėl organizuojame Anti-Aging stovyklas, kuriose mokysimės kaip praktiškai tai įgyvendinti: KIEK VALGYTI, KĄ VALGYTI, KADA VALGYTI, KIEK MIEGOTI, KIEK IR KADA SPORTUOTI, VARTOTI PAPILDUS AR NE, KAIP LAIKYTIS DARBO IR POILSIO REŽIMO.


Pagarbiai   Liutauras Markevičius

 

VIENAS KELIAS - EDUKACIJA

Kaip susigaudyti šiais laikais, ką valgyti, ko atsisakyti, kiek valgyti, gerti, naudoti maisto papildus, ar ne. Lygiai taip pat neaišku kokia fizine veikla užsiimti – bėgioti, kilnoti svarmenis, prisijungti prie jogų? Gal reikia žiemą pulti maudytis atviruose gamtos telkiniuose? O gal tapti vegetarais, ar žaliavalgiais? O gal dar lengviau – stoti į jums patinkančią sektą, jiems patikėti savo finansus ir jie jums pasakys kaip gyventi, o jums atsidarys čakros.
Taigi štai kokie reikaliukai. Lyg ir visi apsiskaitę, išsilavinę, puikiai nusimano apie iPAD, automobilius, akcijas, madas, technines naujoves, o svarbiausio nesupranta niekaip. Norite būti laimingi? Taigi pirmiausia pasirūpinkite savo sveikata, nes kai jau turėsite visas materialines gėrybes, tai nebeturėsite sveikatos jomis naudotis, o visus pinigus išleisite vaistams.
Spauda mirga marga įvairiais sveiko gyvenimo būdo receptais. Vieną dieną kavą gerti sveika, kitą jau nesveika ir panašiai. Vienareikšmių, stebuklingų patarimų ką valgyti, kokia fizine veikla užsiimti, kokius papildus vartoti nėra, kaip nėra dviejų identiškų žmonių.
Pasikartosiu – sveikata tai jūsų didžiausias turtas. Gera sveikata, ir jūsų visos svajonės išsipildys. Tai didžiausia investicija jūsų gyvenime! Tai vis tik, kaip ta sveikata rūpintis?  VIENAS KELIAS – EDUKACIJA.
Populiarioje spaudoje apstu vienareikšmių patarimų, kai kada šaltiniai nurodomi, kai kada ne. Net jeigu ir nurodomi, ir aprašyta, kiek tyrime dalyvavo žmonių, tai išvados nėra 100% teisingos visai žmonijai. Moksliniame pasaulyje atliekant tyrimus, ir nustačius, kad tam tikri maisto produktai, maisto papildai, ar tam tikra fizinė veikla taip ar kitaip įtakoja žmogaus organizmą, visada prirašoma pastaba – GALI BŪTI, KAD TURI ĮTAKOS.
Taigi, vadovaukitės patikrintomis žiniomis ir savo logika, ir be abejo mokykitės, tobulėkite. Juk taip smagu sužinoti ką nors naujo, ypač apie savo organizmą. Jis juk jūsų vienintelis! Rūpinkitės juo!
Nustatyti ar per daug ar per mažai valgote, visai nesudėtinga. Pradžiai pasiskaičiuokite savo KMI. Sužinokite kiek kalorijų jums reikėtų parai. Kiek reikia baltymų, angliavandenių, riebalų. Kokiuose produktuose juos galima rasti. Juk žinote, kad žmogaus organizmui kasdien reikia vitaminų, mineralinių medžiagų. Jeigu jūsų mityba skurdi, gaunate mažai baltymų, vitaminų ir mineralų, reikėtų vartoti maisto papildus. Tikrai maisto papildų nereikia žmonėms, kurie kasdien gali valgyti šviežią, turtingą maisto medžiagomis maistą, nereikia kaime gyvenantiems – jie kasdien gali nusiskinti petražolę, krapą, išsirauti morką, nusikirsti kopūstą, o žiemos metu valgo raugintus kopūstus, kuriuose gausu vitaminų ir fermentų.
Na o apie fizinį aktyvumą? Judėkite kuo daugiau! Pirmyn pasivaikščioti, juk toks šaunus oras. Pasirūpinkite, kad nesiatrofuotų raumenys. Tam nereikia netgi sporto salės, visokeriopus pratimus galima atlikti išėjus pasivaikščioti arba namuose.


Su pagarba   Liutauras Markevičius